sanja

ساخت وبلاگ

کسب و کارها به یک دفتر کار نیاز دارند و همانند یک ساختمان که مهم ترین لوازمش مصالح می باشد. یک دفتر کار نیز به لوازم اداری احتیاج مبرم دارد. این لوازم بخشی از آن ها است که شامل: صندلی کارمندی، صندلی گیمینگ و صندلی مدیریت می شوند. 

sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 312 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 21:03

 اگر شما یک زوج لوس پرور هستید و از لوس بازی های بچه خود کلافه شده اید، راه ساده اما سختی در پیش دارید. کافی است به قوانین احترام بگذارید و نرمش نشان ندهید. روان شناسان راه حل قدیمی جایزه به دلیل کار خوب و تنبیه به دلیل کار بد را هنوز هم راه مناسبی برای تقویت رفتار درست می دانند. کودک لوس، کودکی گریزان از نظم و قانون است که توقع والدین را کمتر از سنی که در آن است برآورده می کند. این کودکان خودخواه، بهانه گیر و بی ملاحظه اند و درخواست هایشان جمع را به ستوه می آورد.

 

sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 391 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 21:02

رانندگی خصوصاً در ترافیک شهرهای شلوغ، امری ست که مستلزم هشیاری مدام در مورد تمام نواحی پیرامون خودرو برای جلوگیری از برخورد ناخواسته‌ی آن با دیگر خودروها و عابران پیاده است. رانندگی در جاده‌ها نیز شرایط خاص خود را دارد و ای بسا در آن شرایط نیاز به تمرکز بیشتر داشته و دشوارتر باشد. تلاش پیوسته برای حفظ فاصله‌ی طولی و عرضی با خودروهای دیگر و کنترل سرعت با توجه به این فواصل در کنار اقدامات دیگری مانند پارک کردن خودرو در فضاهای محدود خصوصاً در خیابان‌ها و شهرهای شلوغ، که یک راننده بایستی گاه بارها و بارها آن را در طول روز انجام دهد، همگی باعث شده‌اند تا نیاز به ابداع دستگاهی که بتواند به راننده در انجام این کارها کمک کند به‌شدت احساس شده و بدین‌شکل به‌تدریج سیستم دوربین 360 درجه خودرو ابداع شده و پیشرفته‌تر شود. 

sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 24 فروردين 1399 ساعت: 22:36

 گروه خودرو سازی سایپا محصولی به نام آریو S300را بر اساس محصول ژاپنی زوتی چین در خط تولید خود قرار داده است. آنچه که سایپا با نام S300 تولید می کند با کد Z300 در بین محصولات زوتی چین شناخته می شود. نمای ظاهری خودروی آریو همانند خودروی تویوتا بوده به طوری که اصول طراحی خودرو به درستی در آن رعایت شده است. این محصول چینی سایپا در دو تیپ دنده اتومات و دنده دستی عرضه شده است.

 
sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399 ساعت: 19:03